阿琴

我無記錯的話我諗我大約年多前就[希望]將事奉方向集中喺音樂方面, 亦因為呢個原因我喺大約一年前[開始]學鋼琴(in order to 打好D根底). [不經不覺]學咗一段[時間], 其實覺得自己進步得好慢, 一來"臨老"先學就少不免慢一點; 二來有時搵[時間]練琴都有少少難, either too tired, 等個family room vacant (個鋼琴喺果度), 或者出街or開會太夜先返到屋企的話都未必可以練到琴...hai...

阿琴 鄧健泓 Listen(imeem) MV(tudou)
作詞:林若寧 作曲/編曲:伍樂城

學習高低音 笨拙得天真 錯了都怕問
沒甚麼資質 與你去學琴 也算得夠運 

但願練呀練到愈聽愈動人
但是練到愈聽愈差嚇壞人
日後令你愈愛愈想愛別人
實在極愚笨 那會夠吸引
你愛上巴赫才合襯

* 寧願做你壞鍵琴 共你才合襯
或者分享過了幾粒音煽動惻隱
就算努力地練琴 我仍彈不走這缺憾
不停排練亦是手震 *
而其實都只好怪我 這雙手太笨
不可以演奏令你興奮

命運一走音 學做犧牲品 當我的責任 
但願一雙手 會抱著別人 結尾都抱憾

但願令你愈聽愈愛愈入神
盡力練呀練到十級震動人
日日練呀練到自己往下沉
自問盡全力 博你會走近
博你會不忍來熱吻

Repeat *
而無論我在拼命彈
你悶得想訓 冷漠得好過份
都知我不配令你興奮


到今年5月立志全[時間]事奉之後, 就更加立定心志求神俾我有更多機會喺唔同嘅音樂事奉層面裡面[學習], 好感恩[上帝聽禱告], 所以喺IW都involve更多, 而教會PM崇拜亦由呢個月[開始]喺worship team 做 back vocal.

喺IW嘅事奉, 雖然自己經驗少, 但係一眾"前輩"都好[包容], 有時俾咗D奇怪意見佢地都會好[認真]咁糾正, 但係又俾我[知道]佢地唔介意俾錯suggestions, 明白每個人會有唔同嘅意見同埋我經驗較淺, 而唔會因為我比較新就ignore我嘅意見. 就係呢種氣氛令我唔怕繼續俾意見, 有時都俾到D有建設性ga...hehe...
另外有時見到IW"揸Fit人"點樣同其他教會溝通同處理事務時都會請教一下佢, 而佢都好樂意教我.

而喺PM worship team 裡面, 雖然so far只係做咗一次, 但係已經俾我[知道]原來我學琴嘅決定係正確嘅, 因為如果worship leader要俾個司琴知道佢想點arrange首歌嘅時候, 識彈琴就可以直接彈出嚟俾司琴知(好過齋講).

雖然日常好多事都令到我被迫以[冰心]去冷淡地面對/處理, 但係喺音樂上嘅事奉俾我[知道]我內心仍然有一團[火], 而且越燒越旺盛.

[想講你知], 對於音樂事奉, 我是很[認真]的!

想講你知 G.E.M. MV(youtube) Listen(imeem)
作曲:Marc Nelkin, Jennifer Karr, Sidh Solanki
作詞:G.E.M. 編曲/監製:Lupo Groinig

* 即使 誰人要去阻止
行爲有幾放肆 言談有幾諷刺
想講你知
無人能亂我所思 從來更加理智
毫無退縮之意
想講你知
*

咪高風將心聲也告知
台上唱唱我的故事
偏偏喜歡指點側邊無聊事
流言蜚語更加注意

# 無謂太(再)多説話 其實你知
OH I DON'T CARE I DON'T CARE
無論再多蔑視 其實你知
YES I DON'T CARE I DON'T CARE #

Repeat *

花光心機扭曲我意思
然而當作最新發現
幾多故仔都肯去構思
全部喪智也失正義

Repeat # with ( ), *

即管繼續 無端惹事
來 反正亦全沒意思
該有陣時 管你正事
CUZ YOU CAN'T HURT ME!

Repeat * *

即使 誰人要去阻止
沿途太多暗箭 仍然放膽應戰
想講你知
無人能亂我所思 從來更加理智
毫無退縮之意
想講你知

Comments

Anonymous said…
努力!! 已經好過我, 成大個 keyboard 係間房都好少用, 同埋 jealous 你可以同 IW 班戰友成日可以互相 "指教", continue "燒" 團火啦!! LA Venus

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲