雙冠軍?

[寂寞先生]或者小姐通常喺度[等什麼]?

等一個懷抱 蔡卓妍 Listen(Xuite)
作曲/監製:Eric Kwok 填詞:陳詠謙 編曲:William Liu

當初不知道如何是好 天天我祈禱
只好相信 愛會令你變好
希望你的傷痛能治好 敞開你懷抱
假若你緊握兩拳 便抱不到

年年月月也變改 拿起的都放開
唯一需要是愛 抱你直到未來
朝朝代代也變改 遺下仍是愛
今天的心愛幾多心痛眼淚換來

還好 得悉你還好
當天不過 偶爾絆腳跌到
守在你身邊我常默禱 等一個懷抱
好讓我委身進來讓你知道

我會對你說我愛你 說到直到你說愛我
我會照顧你振奮你 要你難以拒絕任何
偶爾我也會怪責你 要怪就怪你介意我
介意我有勇氣愛到最尾

年年月月也變改 拿起的都放開
當知道這是愛 抱你直到未來
朝朝代代也變改 遺下仍是愛
今天的心愛幾多心痛眼淚換來

當初不知道如何是好 天天我祈禱
不得不信 愛會令你變好
希望今天傷痛能治好 等到你懷抱
不用再擔心皺眉為你苦惱

希望愛真的降臨 由你宣告


佢地其實[好想擁抱一個人], 佢地心中那[唯一]的[一個人]. 但係當[等得太久], 等到[等不了]的時候, 會唔會只要[有人]肯[親手擁抱]肯[愛自己]就OK?

親手擁抱 鍾舒漫 Listen(Xuite)
作曲:鍾舒漫 填詞:游思行 編曲:吳偉賢 監製:陳奐仁

街中一幕煞是動人 我遠遠欣賞
誰在路中心 共陌生的 迎上
當觀衆席茫然視作街中劇一場
停止的心 已悄悄在作響

記憶在呼號 誰共我曾懷裡抱
我一一去數

孤單的人很想擁抱 你與我都好
愛與痛於身體裡面感覺到
其後各退一步 面前各有征途
能量飆高 煩惱盡化做羽毛

* 開心的人可否擁抱 暖暖我都好
最細緻的溝通我亦感覺到
揉掉眼裡的霧 沒忘記你功勞
今晚歸去 我亦要抱 *

當天一幕更是動人 我與你分享
從前在初戀 完全崩潰 受傷
這好友是男兒但這率真是無倆
靠緊身軀 叫我再別凍傷

最轟烈一步 留住這情懷到老
瞬間的瑰寶

孤單的人很想擁抱 你與我都好
愛與痛於身體裡面感覺到
其後各退一步 面前各有征途
力剛好 猶豫盡化做 做羽毛
Repeat *

想感激 誰親手擁抱 你對我真好
每次我的心 都躍動得跳舞
離別過去的路 盡頭未是句號
沒有怎麼不對 奔跑出去
不懂得你 我亦要抱


之前同一個Christian[朋友]傾開, 佢話佢揀non-Christian拍拖嘅原因係因為橫掂之前未有拖拍, 又無諗住同個non-Christian會long term or[結婚], 所以就[開始]拍住先, 以後嘅事第時至算.

我基本上就覺得佢嘅想法係錯(揀non-Christian"拍住先"嘅態度一定唔啱掛...). 如果係以前嘅我應該會對佢"訓話"一番, 不過我呢幾年見得太多不知所謂嘅[所謂愛情], 見得太多"[心急人上]得就上唔理得咁多"嘅情況, 所以都係留返啖氣暖吓肚同令[大家好過]而唔出聲[算數].

難道只要雙方都能夠各取所需, 就能夠做到[雙冠軍]嘅局面? 其他因素同[未來]會點發展都可以因此一概不理?

雙冠軍 容祖兒 Listen(Xuite)
作曲:廖卓塋 作詞:黃偉文 編曲:Gary Tong 監製:Alvin Leong

人人都講即管相愛只要愛 永不怕難題
為何今天終於跟你全力在維繫
既未變心亦無越軌應廝守半世
何以事變不依最初設計

同床的所相信的不似你 像兩股風勢
憑情感可不可以將信仰融合於一體
只要認錯 犯錯不是問題
誰這樣說的未明瞭實際

我永遠愛你但我未能 投降讓步答允
我永遠愛你亦不可以 放棄思想 去贊同你見解
胸襟 試過無數犧牲
很少糾紛夠豁達容納兩人 有雙冠軍

傳來新聞出兵開戰得你說 會解困扶危
全球升溫傷不到你 談論亦無謂
聽著這種口脗 如何扮附和同意
就算極愛不可強忍到底

明明知斗膽脫口反駁你 逐句都統計
猶如將夭心夭肺的芥蒂 培植於心底
今次讓你 又有幾樣後遺
曾試著了解十年全白費

我永遠愛你但我未能 投降讓步答允
我永遠愛你但這一對好勝的心 永遠無法制止
相爭 叫愛情太傷感
很多東西那價值難被愛人 徹底軟禁

我永遠愛你但我未能 投降讓步答允
我永遠愛你亦不可以 放棄思想 去贊同你見解
胸襟 試過無數犧牲
很多糾紛有勝負難讓我們 有雙冠軍


P.S. 1: [雙冠軍]D[歌詞]或者可以用嚟"警戒"弟兄[姊妹]"信與不信不可同負一軛"(特別係好多人成日以為同non-Christian拍拖然後帶埋佢信主,諗住可以一箭雙鵰).
P.S. 2: 英皇(EEG)應該請我做promotion...haha... =P

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲