愛如潮水

[愛如潮水], [忘情水], 還有[眼淚]水, 其實[愛情]同[水]係有一種不能分割嘅關係.

如果你叫我用[水]去形容[愛情]的話, [愛情][開始]嘅時候就好似喺瀑布上流動嘅[水], 流往懸崖邊之前就非常緊張, 因為唔知會"fall in"到幾深, 對於會進入甚麼樣的光景亦都係一無所知. 之後在"跳"下瀑布嘅時候, 過程可謂[相當刺激], 當中有些[可能][一眨眼‎]就化成水氣消散成霧, 轉眼[消失]; 更可悲嘅就係有些水滴不幸地落在岩石上面而粉身碎骨. 幸運嘅就能夠順利落到瀑布的底部.

落到瀑布底部之下, [慢慢]流向遠離瀑布的小河上, 水流亦都漸漸變得平靜. 沒有從瀑布一衝而下的激情, 而換來[細水長流]的恬靜. 看似穩定, 但其實暗藏危機. [可能]輕微的山泥傾瀉已經足以將這條小河截停, 變成一池死水. 一灘唔流動嘅死水, 最後只會慢慢被[太陽]曬乾, 流過的地方亦會被曬乾到成為一條又一條深(心)深的裂痕.

有幸順利流通沒有阻礙的話, 就可以流到大海裡面. 過程當中所建立的感情就深得有如[Ocean Deep], 再不怕被[小風波]或些少沙石所影響. 不過當然也要小心保護海洋生態, 最重要就係唔可以容許任何探油船進入, 一旦讓這些探油船進駐同將海洋裡面多年累積的資源取走, 再因此而釀成油污災難的話, 後果簡直係不堪設想.

就算阻止到探油船進襲, 但係有時[天氣會變]做成[暴風雨]嘅時候點算?
當遇上"暴風中浪濤洶湧"嘅時候, 當然要搵能夠平靜風浪嘅主耶穌幫手啦.
只要[兩個人]加埋神一條心, [The Power of Love]就會倍增至[無限大].

無限大 側田 MV(youtube) Listen(Xuite)
作曲:側田 填詞:方杰 編曲:John Laudon 監製:雷頌德
(Chorus)
You're my everything Everything
只要你愉快 何妨目光遠大
My everything Everything
不需要旁觀者理解
You're my everything Everything
只有你愉快 才是值得放大
My everything My everything
天生注定不可理解


I+U = Beautiful Love (留意:個"+"唔係加)

Beautiful Love 蔡健雅 MV(youtube) Listen(Xuite)
詞:葛大為 曲:阿沁

看住時間 別讓它再流浪
從前我 太適應悲傷
你的出現在無意中 卻深深撼動我
一起走著 沒說什麼 心是滿足的

這個世界 隨時都要崩塌
我沒有其他的願望
假如明天將消失了 趁現在我愛著
只想記得 被你抱著 溫熱的感受

Love's beautiful So beautiful
我失去過 更珍惜擁有
多慶幸我是我 被你疼愛的我
緊緊牽住的手 不要放手 永遠守護我

Love's beautiful So beautiful
我很快樂 你會了解我
我不會再哭泣 是因為我相信
我們勇敢的愛著 每秒鐘都能證明一生的美麗

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲