愛的習慣

成日都聽人講[當愛變成習慣]的話就係感情變淡, [可能]出現危機嘅時候.

其實我覺得[當愛變成習慣]唔係問題, 總不能expect就算拍咗好耐拖都仍然能夠維持[開始]時果份激情. 重點其實係在於所做嘅[習慣]係唔係上心做. 如果[習慣]係出於[敷衍], 當例行公事就當然有問題; 但係如果純粹因為雙方拍得咁上下[時間]而所形成的"pattern"的話, 所做嘅只不過已經變成"自動波"而已.

不要以為"自動波"一定係壞事, 很多時[深愛][一個人]夠長[時間], 了解得夠深嘅時候, 之後就會好自動自覺地去做一D明知對方想自己做或需要嘅事情, 仲要"自動波"度可能諗都唔使點諗就會做. 而當一些事情做吓做吓就自然成為[習慣].

[習慣]不一定代表純粹因為做開而做, 試想想正常嚟講每個人每日都會有刷牙嘅[習慣], 有些人就會求求其其係咁意刷完就算; 但係如果你想好好保養D牙齒, 雖然日日都係做住習以為常嘅動作, 都依然會好用心機刷, 盡力保護D牙去減低蛀牙嘅機會. 要記住用心刷牙都需要put effort架(唔信可以問吓我, 我刷牙用好多"架撐"的...haha...), 而每一個effort都係為所重視嘅人/事所付出嘅憑證.

其實只要雙方都深愛對方, [當愛變成習慣]與否或者都不是一個大問題. 但係如果[愛的習慣]只是單方面的話, 那這個習慣就一定係[壞習慣].

愛的習慣 側田 MV(youtube) Listen(Xuite)
作曲/編曲/監製:雷頌德 填詞:林夕

叫我怎假設從來沒有 你這對象
即使可當你是朋友 同樣有一樣下場
當跟你錯到半路上
可改變過去當沒有福遇上 都想見識有多傷

叫我怎假設從來沒有 笑得燦爛
即使興奮惹來難過 難道我真可以揀
當猜到過去快腐爛
竟可理智到戒掉愛的習慣
不必愛比愛簡單

* 如早知滿足我的令我哭的都是你
仍不會為了避免分手所以堅拒一起
戀愛沒早知也懶知以後和誰談天說地
為著不敢不愛 我仍勇於浪費心機

從開始你的背影沒有逼我親近你
離開也沒法後悔忽略別人但選擇你
這要是劫數也決不退避 真敬佩自己 *
期望得到一個人 不管失去運氣

叫我怎假設從來共你 各走各路
今生失去那段時間 能換哪一種美好
雖好到世界也羨慕
竟推算到快樂至肯共舞
得好報便相好 誰可做到

Repeat *
其實喜歡一個人 不開心也合理
不必需要動機
捨得憎我 也歡喜


雖然係[壞習慣], 但至少可以[有人][因為愛]的原因而會[記得]自己.

到底寧願因為所愛的人[記得]自己而感覺到愛的存在, 定係就算與愛隔絕也不要被人記住呢?

我不要被你記住 周柏豪 Live(youtube) Listen(Xuite)
作曲/編曲:周柏豪,Click Music 填詞:林夕 監製:陳光榮

無非可逗你笑 要令你哭差多少
從無力量像他狠得使你慘叫
任我賣力在照料 得到敬愛像親人
情人 其實喜歡紛擾

全因好得太對 對著我全沒顧慮
談何魅力壞得足可使你心碎
別說我對你多緊要 似住進你生命裡
遙望你與伴侶半夜佈置家居
誰又希罕嘉許

* 誰需要日後被誰記住 誰貪你想起我的好處
我用施予當作賭注 難博到轟烈地同住
為何被銘記於心 全壞在很好相處
存在為了 可給你避雨 *

寧可彼此作對 每日甜蜜又畏懼
就算現實幸福比選檯布瑣碎
願我與你有福爭吵 似住進你生活裡
無奈你對伴侶努力替我吹噓
全是多此一舉

誰需要日後被誰記住 誰貪你想起我的好處
我用施予當作賭注 難博到反目或同住
為何被銘記於心 成為重要的支柱
多緊要緊不過鬆開我懷著愛侶
贏多少都變輸

Repeat *
遮風再擋雨

不可使你哭 因此不夠福
不可給你忐忑的滿足
得到這讚曲 不捨得折福
不可跟你摧毀中結束

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲