Hard to say I'm sorry

一件"意外"令到我有D唔同嘅嘢想寫, 而因為唔同topics嘅關係, 我決定分開兩個posts嚟寫.

之前我有同事去咗我介紹俾佢嘅眼科醫生度驗眼, 當個眼科醫生知道係我介紹之後, 就同我同事講"佢勁有禮貌".

[我自問]都算一個幾有禮貌嘅人, 總覺得講多句唔該/[多謝]係應該做嘅.
不過對於屋企人, 唔知[點解]要講呢D"禮貌說話"就變得好難.

話說星期一從spring conference返屋企, 喺去完廁所之後唔知咩原因(相信係零件老化嘅關係)浴室個[馬桶]水箱喺咁[慢慢]地漏水. 而因為我瞓咗覺同我阿爸睇緊電視留意唔到嘅情況下, 就攪到水浸. 最離奇係個浴室其實無乜事, 但係樓下個Family room就災情[嚴重].

雖然其實唔係好關我事(基本上輪到邊個用果個廁所就死邊個), 但係我始終都係"Last touch"嘅關係, 所以都係衰係我手. 我同阿爸講"對唔住, 攪成咁"嘅時候, 阿爸都話"邊關你事".

但係其實當我同阿爸講[I'm sorry]嘅時候, 我感覺好不安, 因為屋企唔興講呢D嘢, 覺得好怪好唔慣.

我屋企一向都係"傳統中國家庭"的相處方法, 基本上做對事情都唔會講任何positive or 鼓勵嘅說話, 喺其他人面前D仔女都係"唔掂無樣叻"("地底泥"曾經係我嘅代號), 屋企人之間就差不多唔會講唔該, [對不起,謝謝]等"客套"說話, 又唔會有[擁抱]or講[我愛你]呢D[親密]舉動.

或者因為咁, 自己從來都不善於表達自己嘅情感. 亦都因為咁, 所以對著屋企人都係"報喜不報憂"(雖然報喜佢地都唔會講咩好說話, 但係起碼好過報憂嘅時候會聽到D令我憂上加憂嘅說話), 甚至乎講"對唔住"都好似好大壓力.

或者因為自己係"過來人", 所以第時如果有小朋友的話都會盡量避免做返一D自己其實唔鍾意父母做過嘅事情. 如果你已經為人父母的話, 希望呢個post能夠俾到你一D提醒.

(待續)

Comments

Siufan said…
Can't agree more! Altho' my family is already not considered a very traditional one, I still find it hard to say all the "polite" words to my family members (and vice versa too). And many times we even lose our temper very easily in front of our family (vs @ outside, we tend to just 忍). Sometimes we blame it on 1. there's no need to "pretend" in front of family or 2."becuz' I trust my family, that's why I reveal our TRUE side to them". These few yrs, I start to become more alert trying not to do that....its' hard though...

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲