黑色狂迷

(接上篇)

"水災"發生期間阿媽就去咗NY未返, 返嚟之後就問我"做咩攪到咁大鑊?", 我話我都唔知.
其實如果阿媽真係要我俾一個答案嘅話, 我諗我會答"你個仔一向都咁[黑仔]ga la"...hai...

當不幸的事情發生得太過離奇嘅時候, 除咗用個"黑"字嚟形容之外真係諗唔到其他字嚟形容. 因為有時D事真係搵唔到咩原因會發生, 可能連神探伽利略都未必查得到......
好多時我都忍唔住問神"我又做錯咗D咩?"(不過通常都好似係無乜答案)

如果有得揀嘅話, 我寧願衰低能, 衰白痴, 因為起碼真係衰喺自己嘅缺點同有得改; 衰[黑仔]的話, 真係唔知可以點改.
如果要向好方面諗, 如果總有[一個人]要死的話(好似呢場水災, 唔係我都會係下個去廁所嘅人"賴嘢"), 咁我都死慣死熟......

依家每晚返到屋企見到個Family room嘅災情, 夜晚想笑得出都難......hai.......

可能你會話"黑"呢D嘢係心理作用, 但係有時都會因為"黑得太勁"而唔敢應承做一些事or會"自我隔離". 屋企人就話避無可避 jei, 其他人我就無謂累街坊啦......

到底我係[錯先生]定係[黑仔]王?

錯先生 梁漢文 MV(zizibox)
作曲/編曲:Billy Chan 作詞:黃偉文

態度 語調 笑容 眼神 哪裡合襯
衣著 心理 職位 掌紋 都不稱身
從情慾到精神 毫無吸引沒人過問
完全是錯的人 年生八字也不堪

某月 某日 某時 某人 某次共振
偷笑 擁吻 親熱 銷魂 終於發生
常人視作灰塵 你卻將我視為珍品
完全是對的人 難得會為我委身

*毫無疑問你極不錯
不過 不是 不能 高攀的女人
毫無疑問我極 可笑 可怕
可是 錯得那樣吸引

大概愛永遠都總是對的 一向縱壞人
若有戀人配襯 不必再為我擔心
錯先生的蓋印 *

對事 對地 對時 對人 我也是錯
不怕 不對 不願 不停 修改太多
原來沒錯的人 從來出錯是緣與份
能尋獲對的人 仍可以是對得很

Repeat *

Comments

Anonymous said…
Sometimes things just happen, God's grace is always bigger than the "black" incidents. Pray that you all have a fruitful ACM trip.

Billy
Anonymous said…
當上帝想成就一件事, 沒有什麼能阻擋 LA Venus

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲