開籠雀

上個月去完香港返嚟就病咗, 病都唔緊要, 最大問題係無咗把聲. 開頭就失聲同咳, 連IW練歌都練唔到. 之後把聲開始返翻嚟但係就係咁咳, 唱唔夠一陣就咳到唱唔到. 好在星期一練歌嘅時候終於感覺到自己已經90%+ 回復返正常, 起碼把聲挨得到尾.

對於主力靠把聲去事奉神同勁鍾意[唱歌]嘅我, 無咗把聲對我嚟講係一個好大嘅問題. 事奉神時力不從心(IW練唔到歌+PM worship back vocal)已經令到我有D[耿耿於懷]; 而成日做[獨行俠]嘅我, 平時[一個人]揸車都差不多一定會邊揸車邊[唱歌], 但之前失聲+咳而唔唱得歌都令我感到有D depress. 當時[唯一]同自己講去自我安慰就係我把沙聲當時其實同我之前睇陳奕迅concert時候Eason把沙聲好似... =P

以前都聽過有D人失聲之後把聲就從此變咗"沙聲forever", 我好耐之前都有諗過"what if"我變成咁會點. 其實我學鋼琴其中一個原因就係一旦無咗把聲都仲可以用第二個方法用音樂去事奉神(不過到我有能力用琴去事奉神都會係好多年之後嘅事).

希望把聲生生性性, 可以繼續喺神身邊做一隻愛[唱歌]的[開籠雀].

開籠雀 王菀之 MV(youtube) Listen(Xuite)
作曲:王菀之 填詞:黃偉文 編曲/監製:馮翰銘

刀切到手了 想痛歸心的大叫
捧到金奬了 謝辭像在喉內燒
動人對象前 寫一世示愛的字條
默然六十年 又期望誰心照

當你失聲了 先了解聲音重要
迫到這死角 便明白做人目標
此際竟開竅 應該接受哪種治療
拿來潤喉熱蜜糖 萬人面前乾了

突然間唱 高聲唱
好比開籠雀一樣
沒有台可上 都可以幻想
百萬年之癢 怎止癢
堆積心頭垃圾跟惆悵
當場大唱一曲便舒暢

終嫁得出了 不夠膽嘻哈大笑
反對升級了 但牙力越來越小
撐到加薪了 忍你很久了
問題是沒有聲尖叫

突然間唱 高聲唱
好比開籠雀一樣
沒有台可上 都可以幻想
百萬年之癢 怎止癢
只需跟隨直覺 一齊唱
不要令我太緊張

等我丹田運氣 衝上雲霄唱 真舒暢
初生嬰兒般響亮
沒有靈感唱 都可以培養
誰話你不擅長 只管唱
只要歌詞是你心裡想
想聲音鏗鏘 現在就讓 儲備能量
高歌一曲 平民巨匠 你若肯唱
總有團火 叫群情高漲

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲