身體健康

近排身邊好多人都病, 之前兩個禮拜都分別有[姊妹]喺崇拜期間唔舒服(好在尋日無人有事), 加埋上次去tour幾個[戰友]都病, 個多月裡面就有三個人入過Emergency, 都唔知係唔係因為[天氣的錯].
感謝神我physically都算幾健康, 起碼去Tour嘅時候雖然比平時壓力大咗都無病到.

唔知係因為我身形比較瘦削嘅關係, 定係細過都算患過ok重嘅病, 抑或係我一年365日都好似有[鼻敏感]嘅問題, 令到我一向都唔覺得自己好健康(但係其實我又唔算成日病). 不過有呢個mindset都係好事, 因為對於自己嘅健康會比較謹慎D, 例如上次tour嘅時候, 唔[記得]第二定第三日一feel到有D喉嚨痛就即刻食藥, 到最後就成個tour都相安無事.

近排身邊一D couples 都兩個人輪流病, 我諗佢地都應該要聽返呢首歌去提醒返佢地點解要[身體健康].

身體健康 張衛健 MV(youtube) Listen(Xuite)
作曲/作詞:藍奕邦 編曲:Terry Chan

如若我 患了傷風 怕就怕你惹了我的咳嗽
連累你 發起高燒 跟我睡覺你也要分睡床
如若我 喉嚨腫痛 怎樣去唱你愛聽的歌韻
連累你 唇乾口淡 因要共我吃最淡的粥 最清的菜

# 我不要做弱質病人 變一個負累你不幸
誰想有病 厭惡呻吟 
我不要千金百銀 也祈求這小小的福蔭 #

* 我只想 身體健康 我害怕你要照顧我擔心得出一臉倦容
而我病床中反悔內疚 令你太心痛
我只想 身體健康 要活到過百歲不需拐杖都可跟你相擁
不忍你勞碌的照料我 受了這種切膚之痛 *

如若我 跌斷雙腿 我就算去哪裡你都跟我
扶著我 輪椅中坐 親我時你也要俯身彎腰
人漸老 耳朵失聰 怎樣去聽你說我多可愛
唯願我 牙齒堅固 可吃盡你炮製我愛的每款小菜

Repeat # *

我會為你好好的保重 我怕病了等於失了寵
怕你嫌藥味太濃 藥煲太重 不知怎操縱

Repeat *

我只想 身體健康
看著你替我蓋被 窩心得心有點痛
得到你這般的愛護我 眼淚這刻難自控


講返自己, 雖然自己都算好少病, 不過其實我差不多每一日都喺度"慢性自殺" - 唔夠瞓+夜瞓.

研究:日睡不足6小時易早死


對於現代人, 足夠嘅睡眠係唔係真係一種奢侈品?

眠眠 農夫 Listen(Xuite)
作曲/編曲:Clarence Au 作詞:6 Wing/C Kwan 監製:Edison Chen

點解我哋朝朝都要鬼咁早就起身
瞓得幾粒鐘返工有邊個會夠瞓
一路un 搭親巴士
一路哼 貼住窗口果張鐵柱 中吓中吓釣魚
到咗公司就竄 竄去男廁女廁恰番幾個字 快叉個電
諗起返工就眼瞓 起身走人就醒神
恰多一陣無過分 就當頂一頂癮
我費事係咁放蚊
有啲人仲講緊 香港人係鐵人 係最勤奮既市民
佢唔知我地每人都有同一個精神 就係無乜精神

返工嘅O.T 起身又做做做
樓下啲的士 臨瞓又嘈嘈嘈
返學嘅係咁補習 課外活動乘乘乘
發夢都背乘數表 又加減又乘乘乘
個石屎森林好似一個動物園
呢七百萬人好似係團團圓圓
七百萬對黑眼圈 睇唔到個月亮有幾圓
淨係睇到好多嘢都未曾做完

* 大部分香港人 (佢話) 出世無乜點瞓
(點解) 用盡護膚品祈求遮蓋住對兩圈黑印
日後遇到西人 (佢話) 佢都嚇親
(點解你) 唔使瞓 (講真我) 唔知幾眼瞓 *

我日日諗 可唔可以瞓多一陣 離開個床襟仲難過遠離毒品
你有無聽聞有人起身會精神 我諗陳志雲要揾佢做個訪問
咇咇咇 咇咇咇 需要返工 Di Di Di Di 衰鬼閙鐘
嘟嘟聲提醒你要嘟嘟嘟 但係點解咁朝早我都唔係農夫
眼瞓眼神無神 最好嘅好人先會做香港早晨
返工我揾周公溝通 收工由香港玩到Kowloon
城市人就係咁 我地係瞓又唔願瞓 起身我又要呻
老細問點至肯精精神神 咁將我份月薪轉做美金

Repeat *

冷鐘有響過 返工都返過 始終無諗過 聽晚大家點過
分針有郁過 有雀仔飛過 乜都無睇過 一世就咁經過

望望個個都話有幾忙 忙忙無時間四圍望望
憨憨居居咁樣就收檔 無好好地去響往 無瞓過係張大床
望望個個都話有幾忙 忙忙無時間四圍望望
憨憨居居咁樣就收檔 無好好地去響往 無瞓過係張大床

Repeat *

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲