中鋒

最近, 其實正式D嚟講係喺今年裡面, 神都透過事奉同其他嘅事當中話俾我知我真係比較適合做軍師或者在幕後俾意見嘅position.
其實我個名一早已經透露咗呢個玄機, 因為讀音嘅關係, 我細個其中一個花名就同某古代出名的軍師一樣, 所以由細到大我都唔怕同時應付兩個臭皮匠...hehe... =P

點解我會覺得自己識合做軍師? 等我用足球嚟做比喻去解釋吓.

我嘅技術同埋打嘅位置就好似踢中場嘅David Beckham咁(我淨係講緊佢嘅技術嚟做比喻, 唔係佢個樣), 最叻就係用"七旋斬"出波交俾D前鋒去射門. 由於傳球落點準確, 所以好多時都能夠幫助前鋒製造埋門機會甚至順利入波. 而且對於交波同助攻呢個角色, 我既覺得舒服又有信心可以將天賦發揮出來, 直頭可以成為"助攻王".

不過另一方面, 喺某D情況下身為一個球員都希望可以喺關鍵時刻射出漂亮嘅入球. 奈何自己射波毫無技術可言, [唯一]有機會就只有靠射出如Beckham的香蕉型罰球才有入波嘅機會(因為罰球係擺定射, 易射好多). 可惜自己嘅帶波盤扭技巧太差, 扭唔到波埋門射波不特止, 連搏罰球都做唔到(因為對方球員明知我會扭甩波所以都費事犯規). 身邊嘅隊友都好努力為我搏D罰球返嚟[希望]我有入球嘅機會, 奈何罰球距離太遠, 超出咗我嘅射程範圍, 所以到最後都係徒勞無功. [有時]我還會為浪費隊友嘅一番[心血]而覺得唔好意思.

其實我係唔係真係有需要去轉型改打[中鋒]呢?

中鋒 梁漢文 MV(youtube)
作曲:覃嘉健 作詞:林夕 編曲:朱俊傑@Baron Pro 監製:伍樂城@Baron Pro

如我要有突破 障礙會否好心放生我
要善用力氣需要什麼
缺少了智力見識膽識 也不可

形勢 細想多一秒也閃過
機會只會去考驗我 千鈞一髮內要如何

# 永遠感激絕妙每一腳
球場不只可以教曉我 怎樣射龍門
活著若要開竅 如何單刀一腳破開我 心中的大門 #

天天似踢中鋒 進取中 靈動像風
一出鞘似刀鋒 切開阻隔 掌握那一瞬
勢態永遠在控 未必要靠硬碰
好身手兼有剛和柔 不只猛衝

* 一生似踢中鋒 要衝鋒 期望命中
得分要看得通 看得準 左退右進
未靠逞英雄 一腳未見功
加一腳再補中 *

如我要向前進 腳步要幾急先變急躁
眼望著目標天那樣高
卻不理角度懶管力度 會走寶

來到 決勝一刻別看比數
機會不會趁機來到
懂得怎創造更自豪

Repeat # *

一生似踢中鋒 要衝鋒 期望命中
得分要看得通 看得準
一個獨鬥 沒法稱英雄 一腳未見功
多得隊友輸送

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲