我們愛, 讓世界不一樣

在這個[黑與白]越來越模糊嘅世界, 落井下石多, 雪中送炭少; 或者只有[愛]才能改變這個世界......

大愛感動 謝安琪 MV/Live(youtube) Listen(Xuite)
作曲/編曲:Cousin Fung 作詞/監製:周博賢

當天地昏暗 低溫刺心
信念總未下沉 知道日出會近

* 當厄運淹浸 傷口太深
仍拒絕懷著怨恨 失落中自困

憑自信遮擋天意 以細心精巧處事
以愛心真摯來成就大意義

從不卑亦從不亢 絕處盡頭仍開朗
雷暴雪雹過了定會見到好風光
恆心堅定從不放 為美善全情奔往
期望以大愛感動枯竭地方

Repeat *

路顛簸絕未沮喪 絕處盡頭仍開朗
雷暴雪雹過了路徑定會變康莊
或許苦路是冤枉 為美善全情奔往
期望以大愛感動冷漠一方


而能夠化腐朽為神奇, 改變世界嘅呢一種[大愛], 就只有從神而來嘅[天愛].

新天新地 鄭希怡/MC Jin Listen(youtube)
作曲:鍾舒漫 作詞:王祖藍/MC Jin 編曲/監製:John Laudon

末日戰爭的風氣吹遍於窄街
這炸彈哪可拆解 Let me cry!
是自殺新聞一再逼我想到歪
這世間我不理解 Let me die!
人愈變大愈不知好歹


點樣先可以認得佢把聲 佢要點講我先至會肯聽
夠膽就要自己照下塊鏡 死性不改我死都唔認命
邊度跌倒 邊度企返起身 能夠悔改已經好感恩
講得到做得到 講一套做一套 做人點可以咁兒戲
負面新聞再加埋是非 搞到個個都咁自卑
想改人哋首先要改自己

看 世界在祟拜 得空虛彊界 被物質收買
原來仍是祢 祢卻未遺棄 污點都不記
長存只得祢 新天與地

大地各家的首領早已分了派 總會驚你將我踩
想國家 比天空更廣大
但萬國中有萬民逼到走上街 首領仿似不理解 
有病態 通通都要拉
人愈富裕 卻愈腐敗


係時候擘大眼睇清楚 咁樣落去實冇好結果
明知會輸死都要搏過 始終有一日冇得再駁火
講就話好人有好報 靠自己能力冇可能做到
希望最終祢聽到我嘅禱告 雖然遲到係好過冇到
無論祢幾時出現永遠唔會遲 祢有祢嘅安排我唔應該質疑
一次又一次我會做錯 好感激祢從來冇放棄過我


看 世界在祟拜 得空虛彊界 被物質收買
原來仍是祢 祢卻未遺棄 污點都不記 長存只得祢 
原來是你 祢卻未遺棄 以愛造傳奇 說愛的真理 
祈求能讓我 去再度和祢 創造傳奇 說愛的真理
原來仍是祢 祢卻未遺棄 污點都不記 長存只得祢
原來仍是祢 祢卻未遺棄 新生一個 全新的我 新天與地

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲