大愛感動 (Part 2) - P.S. I Love You

(接上篇)

就算人言有幾可畏, 病魔有幾可怕, 原來只要兩個人的[愛]能夠二合為一, 就可以[越過高山越過谷], [一步一步愛]到兩個走嘅路 腳步一一仔細數數 月光都去得到...

月老 C君 Feat. 龔柯允 Live(youtube) Listen
作曲/作詞: C君 編曲:Randy Chow 監製:Randy Chow/C君

原來白髮又再多幾縷
原來沒有彈性心口
仍能讓你在每刻依靠
十隻手指直到今天始終緊扣


* 其實我冇諗到 講D乜嘢都好 妳已經聽到老
兩個走嘅路 腳步一一仔細數數 月光都去得到
全部都知 到老 有妳係旅途 算係幾生修道 *

望你漸老花雙眼
連讀個雜誌都難
但你亦始終都看著我
這一眼直到今天也不眨眼


Repeat *

# 但求新婚紙婚鑽婚 都俾我一一經過
但求今生轉生再生 亦都搵返呢一個 #

從前伴侶沒結果出錯
原來為了讓你等我
就算沒美腿豐滿上半身
都帶著我這一輩子走過


如果呢個世界真係有神
多謝佢俾我呢個人令我相信婚姻
如果真係沉默是金
多謝你咁多年承諾擺係心入面
一年一年去實踐
如果有個鏡頭喺背後
佢會影到一對老人已經八十後
但係依然手拖住手

Repeat * # * #


...就算生死都不能阻隔......

P.S. I Love You 張敬軒 MV(youtube) Live(youtube) Listen(Xuite)
作曲:張敬軒/Johnny Yim 填詞:陳詠謙
編曲:Johnny Yim 監製:張敬軒/Johnny Yim

身體裡 沒有永生的細胞
皮肉再新鮮 遲早 亦注定無效
硝煙裡 讓我除去了面罩
忘掉了那響禮炮
只要望見你的相貌

即使身軀已降溫
心底始終熱情未泯
靈魂裡 能延伸

* 忘掉了生死 用愛跟這世界對比
不需要抱著你
在雲中禱告 祝福你 繼續飛
逾越了生死 當知這份愛從沒禁忌
悲中永遠帶喜
生死難忘 別忘記自己 *

很相信 就算帶不走我身
還是有一些回憶 極刻骨銘心
當一切 沒法逃過了劇震
誰在瓦礫中獻吻
講永別卻那麼接近

捉不緊的有太多
這一雙手在提示我
時辰到 人如初

Repeat *

不需要有著你
在雲間俯瞰 祝福你 愛自己
逾越了生死 珍惜這份愛才是勝利
一轉眼下世紀

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲