黑與白

聽到一D應該係屬於"法利賽人"講嘅說話 - 明踩他人暗捧自己. 雖然內容聽落好似好合理, 但其實無乜point, 而且如果係想做就人的話就唔會用D咁嘅語氣. 我第一個反應就係"有無攪錯, 講埋D咁嘅嘢". 不過諗深一層, 其實應該要多謝神去透過呢個"法利賽人"提醒我要學習避免犯相同嘅錯誤, 同埋喺現今世代要更懂得分辨[黑與白].

黑與白 蔡卓妍 Live/Listen(youtube)
作曲:曾家瑋/蔡志浩 作詞:周耀輝 編曲:KOOL. G 監製:舒文

他她他她或在謬論甚麼
只知道很喧嘩 無聊猶如拉圾
哪個說我 我也會當說謊
要解釋等於高舉了它

他她他她或在誤導甚麼
其實也不配過度思索
哪個唱我 我也會當唱歌
那不過妒忌別理它

# 誰是我 誰是我 誰話我需要自責
漂亮的不必找辯白
其實我 才是我 難道我需要自殺
太悶了不要再想它 #

* 天一黑即刻漂白 撇脫像李太白
在外面遇過再黑心裡盡量再白
聽得出幾多廢話 要放下會放下

在練習睡到瞓醒心裡盡是空白
(若活著就要記得高貴活著 會嗎) *

走出街邊就像護衛甚麼
只知道想歸家 自由原來無價
這個世界 到處妥協太多
有一個始終喜歡我嗎

翻開周刊並未讀著甚麼
明白我只為別的思索
這個世界 到處怨氣太多
那不過現實別理它

Repeat # *

永遠信我 哪個要信它
永遠碰著問話 而別要答話
永遠信我 縱使我每天染污到那麼黑
仍舊全部漂白

Repeat * with ( ), *


[我自問]都算係一個矛盾嘅人, 其實我都幾介意其他人喺唔知詳情下一口咬定我有or無做某D事, 或者用D irrelevant嘅事去屈我, 但係通常我知自己[無錯]嘅話我都唔會去解釋(雖然我[絕對]唔怕同別人當面對質, 只不過覺得對方嘅無知唔值得我去咁做)而繼續堅持去做一D我認為應該去做嘅事. 雖然我都深知咁做只會令自己受到"法利賽人"無謂攻擊嘅機會增加, 又或者只會令其他人覺得我係"死[傻仔]"or覺得我份人唔討好, 不過[我係我], [有時]我就是這麼[我行我素]...haha...

我係我 楊千嬅 Listen(youtube)
作曲:于逸堯 作詞:林夕

問我這一刻有幾多夢想
其實不想更逍遙
問到這一生最美好日子
人若不死答不了
問我不開心會記起什麼
其實不必答這條
問到一開心愛吃些什麼
還是這點更緊要

* 我在遊花園嗎
只想高歌我係我可不可
不想答案像形象控制我
麻目全為太早講太多
我係我所以認我不清楚
能憑什麼可解釋我怎樣為何
常常問我 我會假扮 扮了解我 *

問我憎不憎犯錯的自己
寧願高歌愛不完
問我可想刪去某些回憶
能被刪走了先算
問我當初可有錯失什麼
忘掉當初最安全
問到他朝想再博取什麼
誰願扯得那麼遠

Repeat *

何況直說 我每一日 在結識我

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲