一千種戀愛 (Part 1) - 偷生

這個世界有至少[一千種戀愛]嘅狀況, 而其中一種就係叫[苦戀].

愛‧不愛我 陸永 feat. 王菀之 Listen(youtube)
作曲:王菀之 作詞:陸永 編曲:DJ Galaxy 監製:馮翰銘

如果不碰壁 怎會知我的價值
別妄想 想我定性
迷戀於我的 花半生花光氣力
是你蠢 不夠悟性


第一次接觸妳 覺得係我福氣
記得十七歲 妳係我世界嘅唯一
感覺係乜記唔起 彷彿喺上世紀
淨係記得我為妳做乜都得
我自問自己無兒嬉而妳消失得無聲無色
毫無痕跡似神蹟
仲未熟悉你就要我心息
咩目的 要我一世都咁珍惜
你咩意思 一年後突然又出現喺眼前
依然 痴纏 似之前 有段牽連 藕斷絲連

* 如果不碰壁 怎會知我的價值
別妄想 想我定性
 你好勝 你無保證 我會高興一早明
迷戀於我的 花半生花光氣力
是你蠢 不夠悟性
*

妳傷害我仲未夠 仲傷害埋我朋友
我忍夠妳嘅引誘 我想走 但返轉頭
好似雙手戴手扣 任由自己又再守候
即管嚟啦 我能夠做牛做馬做走狗
咁多年 等妳妳無出現 搵妳 搵唔到
妳喺出面 同人哋糾纏妳想我點
扮無睇見係我底線
俾妳嘅謊言欺騙係咪理所當然
咪扮莊嚴 妳係我污點 妳膚淺咪敷衍我
我有諗過 無咗妳我都可以好好咁過

Repeat *

對妳嘅幻想幻滅 我變得慢熱
十幾年啦 妳無變過 定係我變得老練咗
我會放棄播放器嗰啲歌
若果首歌又歌頌妳
唔再睇講道理 講到尾
講到妳係完美嘅嗰種戲
一路以嚟我以為
搵到真正嘅妳就係我依歸
妳係咪真正嘅妳 無關係
可能我只係為咗發生關係
係咪 妳控制 全人類嘅悲喜 點解妳咁卑鄙
OK 愛情 唔係送俾邊個呢首歌我送俾你

幸福的褪色 因你不夠參透力
是你想得太完美
你好勝 你無保證 我會高興一早明

萬千小角色 想見識我吸引力
用個傷口去換領
大概這種叫愛情


雖然好清楚知道係苦, 但係卻仍然有好多人[明知故犯], 甘心去繼續苟且[偷生]下去...

偷生 楊千嬅 Listen(youtube)
作曲:Walter Wong 作詞:方杰

在門外偷生不對吧
天 請寬恕我好嗎 好嗎?
為留下你看我一眼
不爭執 不怨懟 這種愛 能繼續嗎?

看著我們 夠不夠可怕 我早已看得化
跟你做對啞巴 跟你才算愛侶 無謂計較其他

* 停留無非不放心 沒道行再一個人
到你身邊不是我 每晚只會更加多不忿
也許 愛到結了冰才合理 多得你尚有惻隱
從前曾相當勇敢 浪漫地說手要分
今天 那像十八歲吸引
找個伴 我知要些犧牲 能維繫是靠多點安份
手臂 那轉動時針 轉出一絲絲晦暗 *

累 從辦公室忍眼淚
想 找一個訴苦豁出去
睡 床上你故意飲醉
不騷擾不作聲 沉下去 卻未告吹

Repeat *

你愛我算責任 算加多一雙碗筷
還是為實現你忠心
相處下去 從沉悶中又疑問 為何你都肯

當初相信是緣份 慢慢在暗中葬身
最切身的經歷過 我有資格教消災解困
有天去到了教堂 承認了 終於確定了身份
不等於故事無憾 若幸運有點決心
甘心 冷靜地送個飛吻
不快樂至少也可安枕 才明白沒永久的僥倖
一世 也似在滿足知己跟至親
單身要有歸宿配襯

要是停留像我 怎可戒毒癮


[愛得起], [放不低] - 要從[A.I.N.Y.]的感覺當中[Get Over You], 難道真的要令自己刪掉記憶統統不記起才會不再[擁抱回憶]?

Get Over You G.E.M. MV(youtube) Live(youtube, starts @ 1:30) Listen(Xuite)
作曲:Bridget Benenate 填詞:G.E.M. 編曲:Lupo Groinig
監製: Lupo Groinig

曾在月光之下望煙花 曾共看夕陽漸降下
要怎麼將一切放下 我怎麼捨得去放下
曾在風中漫步沙灘 曾在燭光裡共晚飯
記起當天溫暖對白 這一刻發覺太偏差

* I wanna Get Over You
Tell me what I have to do
提醒過自己刪掉記憶統統不記起
I wanna Get Over You
But I just cannot make it through
怎麼可 怎麼可心死
How do I Get Over You *

仍自欺於舊日之間 仍未信熱茶易冷淡
我根本不想要放下 你怎麼狠心要放下
現在深宵獨自瑟縮 在已棄置無人空屋
你最終都要走 唯獨我不太願接受

Repeat *

想等他轉身我太天真
想更加抱緊卻更傷心
想過抽了身無奈我戒不起心癮

想找一個人隨便接近
將這一個心填密缺憾
不過竟更加懷念你昨天一吻

I wanna Get Over You
I wanna Get Over You
I wanna Get Over You
But I just cannot make it through
怎麼可 怎麼可心死
How do I Get Over You

I wanna Get Over You
Tell me what I have to do (What I have to do)
I wanna Get Over You
But I just cannot make it through (Cannot make it through)
I wanna Get Over You
Tell me what I have to do (What I have to do)
I wanna Get Over You
But I just cannot make it through
怎麼可 怎麼可心死
How do I Get Over You
I wanna Get Over You
But I cannot make it through
I wanna Get Over You
Tell me what I have to do
I wanna Get Over You
Tell me what I have to do


(待續)

Comments

Popular posts from this blog

(巴黎沒有)摩天輪

祝福裡的琢磨

原來愛情那麼難(Part 2) - 殘酷遊戲